stress!

uscha uscha, jag stressar sönder över provet! kan inte koncentrera mig alls,
inte ett dugg intresserad. orkar inte anstränga mig nu!

tränade imorse när det snöade som värst, såg väl ut som en snögubbe
ungefär. jobbigt för ögonen och blött om fötterna. slipper kvällens träning
dock pga av vädret, så jag och fanny ska snart dra till hälsostudion och
gymma, fettförbränning kanske, får se ;)

skulle hälsat på moa idag efter skolan men hon har minsann gått och blivit
flyttad till uppsala. blir rädd, är det värre? uppsala är väl ett sjukhus där man
tar emot allvarliga skador? är inte det typ akademiska sjukhuset? hjälp. hon
skulle försöka få tag på en telefon och ringa iaf, får se hur det blir med det,
släpper inte telefonen utom hörhåll.
jag måste dock gå och byta om nu, annars kommer fanny att bli arg när jag
inte dyker upp. men skriver väl imorgon. om jag hinner och orkar. planerar
att stressa ner först. får se,
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0