som alla andra måndagar.

man är tröttast i världen på varje måndagsmorgon. och idag var inget undantag.
helt seg hela dagen och har fortfarande inte kommit in i att vi har nytt schema.
gissa om jag höll på att försova mig? aja, hann med bussen och kom i tid, höll
på att somna igen på svenskan och läsningen. korkat att ha sånt på morgonen.
sen var det väl en helt vanlig måndag måste jag säga. gick på stan en stund
efter skolan och väntade på frida, sedan drog vi och gymmade. tog i av alla mina
krafter. kom hem till ett dukat matbord, käkade och ringde och kollade läget med
moagumman. bestämde att jag kikar förbi sjukan imorgon efter skolan också.
har suttit vid datorn större delen av kvällen trots ett stort behov av att plugga.
lär väl sätta igång med det nu, annars kan jag glömma mitt mvg. suck.
PUSS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0