skola, stan, gym.

skoldagen var ganska awful. var hur trött som helst och bara längtade hem till sängen.
jag trodde att jag skulle smälla av mest hela dagen utom på träningsläran då jag
verkligen var på topp, haha. men jag ska fan i mig ha mvg på provet som kommer. så ja,
blev stan med matilda sen för att införskaffa mig en födelsedagspresent åt mamma som
fyller år på onsdag. strosade runt och kikade till fem ungefär då jag drog hemåt och käkade
lite nudlar och provade alla h&m-saker som kommit (!!!) och drog i väg på träning. det var
kansek hur jobbigt som helst i benen. ;o men jag lever iaf.
väl hemma väntade adam och nu ska jag nog krypa ner i sängen med han  och kika på
televisionen.
och btw, allt jag beställde passade och jag är hur nöjd som helst.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0