sällan.

skulle ha värsta mysiga kvällen framför tvn hemma hos jenny igår.
började hur bra som helst, men jaa. när själva hockey började så
började också jag må illa. försöker slumra lite mot adams axel,
för man brukar ju kunna sova bort illamående. men det funkade inte.
fick ringa mamma jag som kom på cykeln halv 3 inatt och mötte upp
mig, för jag kunde helt enkelt inte stanna kvar. vände ut och in på
magsäcken 2 ggr och sedan slog det mig att jag och adam hade
ätit dipp. smart drag tjejen! man får ju skylla sig själv. så ja, jag
somnade till kanadas tredje mål där jag låg hemma i sängen med
hinken brevid kanten. sucksucksuck.
blev iaf nöjd med håret och nu ska jag åka iväg och hämta väskan
hos adam som jag såklart lämnade där eftersom vi skulle tillbaka
dit och sova egentligen. men ja, sedan ska jag fika med moa! ska
bli hur mysigt som helst. längtar faktiskt. haha.
mot kvällen skulle jag och emma hitta på någe, får se vad det blir :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0