ryggsmärtor, oja!

började dagen med årets första fotbollsträning. kanske var hur
jobbigt som helst. haha. tränade så fruktansvärt hårt också, sprang
hur mycket som helst. nu har jag så hemskt ont i ryggen att jag
knappt vet vart jag ska ta vägen. traskade till adam sen där stackarn
låg i feber och illamående. stannade inte så länge, var tvungen att
åka hem och käka, hur hungrig som helst.
var hemma ett tag, kollade på lite satc och sen så blev det en
promenad emd daniel. det var inte så kallt som man skulle kunna
tro trots att det var -15. trevligt var det iaf. ska käka lite nu snart
och sen blir det lite mer sex and the city och sedan ska jag göra
dagens hundra situps. siktar på lite benlyft också men får se hur
jag orkar. kanske slänger in tio armhävningar, mannen har ju
konstaterat att jag behöver träna armarna.. hahah, hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0