nytt år och omstart.

hade obeskrivligt trevligt igår. kan ju säga att jenny & josse, dessa
töser räddade min kväll med deras inbjudan. TACK! sedan blev
det till att fixa sig, käka oxfilé klyftpotatis och efterrätt, sätta sig på
bussen och möta upp adam och johan för att få mina cider och sen
blev det en kort promenad till josse. och där blev det till att sjunga
singstar kan jag ju säga, vilket hanna senare på kvällen hade mycket
roligt åt när min röst inte längre höll. haha, kom en massa pojkar
också, rasmus och micke m.fl. kunde fan inga fan namn jag inte.
senare kom också adam johan phi dennis och phuc (?). då jag och
adam också slutade fred. haha. blev torget på tolvslaget och jisses
vad man träffade folk. gud så trevligt det var. har dock en känsla av
att jag nånstans gjorde bort mig, men jag vet inte riktigt. för jag var
nog kanske inte riktigt rak jag inte. haha. men ja, det visar sig väl sen.
jag och adam tog oss hem iaf, efter djupa samtal med matilda
otterstam på bussen, och jag är inte riktigt säker på vad vi samtalade
om. men i hallen stog pappa johan mamma susanne och familjevänner (?)
så det var bara att skärpa till sig. vi kom i säng ganska hyffsad tid
för att vara nyår. sov till halv två ungefär och sen låg vi och kikade på
dr dolittle 2, HAHA. tog en dusch och sen så åkte jag hemåt. ikväll
blir det nog lite sex and the city tror jag.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0