nervös, !

hade mina vardagliga problem med att komma upp ur sängen imorse.
kan kanske ha att göra med att jag låg vaken och mådde illa halva
natten. hah, ska snart åka iväg och träna iaf, men en hejdundrande
träningsvärk i rumpan. kommer vara helt mörbultad imorgon. tur att vi
är ledig då iaf. hade tänkt att käka lite lunch nu först innan jag sticker
bara. och efter träningen ska jag åka och klippa håret! haha, och jag är
så sjukt nervös! så fruktansvärt barnsligt men jag har ju bestämt hur
jag ska göra. nu andra får väl se sen. ;) haha.
sedan blir det hem och färga håret och sen hem till adam. ska köpa
grönsaker, dip och nötter. haha, kanske hur gott som helst. han skulle
försöka ladda hem twilight tills jag kommer också så att jag får se den.
alla säger ju att den ska vara så jäkla bra. men ja, nu måste jag ner och
laga lunch. kanske slänger in en bild på resultatet av klippningen sen
om det blir bra, annars går jag nog och gräver ner mig. det lär ju knappast
ha växt ut när jag vaknar om man säger så.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0