mental träning

började dagen med en bamsekram från lillebror som skulle iväg till junibacken efter
skolan och sova där inatt. ganska mysigt faktiskt. "ejkar dej stå hycke!" sen sträcker
ungen ut armarna och visar från fingertopp till fingertopp, så som jag lärde han förut.
(syftet är att man är ungefär lika lång som avståndet mellan fingerspetsarna när man
sträcker ut armarna). sötnos! åkte till polhem och en föreläsning om mental träning.
den var faktiskt väldigt bra och jag har väldigt mycket att lära. skulle vilja ha ola berggren
som min egen mentala coach, han hade mycket vettiga saker att säga.
blev subway sen med jenny maja linnea och catrin. hade mysigt och sedan såg vi väl
ändå världens sötaste unge? det är vid såna tillfällen man önskar att man var lite äldre
och hade en bra utbildning och ett fast jobb. då skulle jag skaffa en direkt :) haha. vill ju
bara ha en ibland så jag tänkte att jag och jenny kunde skicka den emellan oss. :)
stud och sjunga för ella som fyllde år idag. till vasa för italiano och sen tillbaka och prov.
var kanske hur nervös som helst men tillslut gick det nog ganska bra. svarade på allt iaf.
hem, käka och tvn och sen iväg på träning. gick inget vidare och jag bör nog fokusera på
det metala ett tag. sitter och kollar på top model nu, sen blir det bad och avkoppling med
min nya solotidning, hår- och ansiktsmask. MYS. kan behöva slappna av nu, har inte
lyckats med detta på år och dar, men ikväll är det dags.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0