ledighetens sista dag.

klev upp i tid idag för att kunna sova ikväll. men ja, orken svek så
jag har spenderat hela dagen i soffan och kikat på satc. hah, verkar
vara min enda syssla nu för tiden? har verkligen inte gjort något
vettigt alls. förutom att laga mat med malin, kycklinggryta med wook-
grönsaker och pasta, som intogs i soffan den också. har alltså
verkligen bara njutit av jullovets sista dag. åkte och tränade sen,
hur jobbigt och kallt som helst. tårna var isbitar och vattnet i flaskan
bokstavligen frös. tungt att även spid skall hålla till på strömvallen nu
1gång i veckan. vi kommer ju frysa bort hela högen.

från en sak till en annan.. ni kommer ihåg när jag skar mig i fingret 
veckan innan jullovet började. var ju då rädd för att jag skulle ha skurit
i leden i fingret men djup var det inte. dock var det tillräckligt djupt
för att kunna skära av nerver. för det är precis vad jag har gjort, skruit
av en nerv i mitt vänstra pekfinger. såret är helt läkt och ärret ser "fint"
ut, men stötarna och ilningarna i fingret är frekventa. det skulle ta
några månader innan nerven läkte ihop. hjälp, shit!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0