kurdiska, haha?

började dagen med träning, som vanligt på tis och ons. gick väl kanske helt okej
bra med jämna mellanrum. mitt lag vann iaf matchen. men fan vad jag blev sparkad.
gjorde hur ont som helst. var väl mest mitt eget fel egentligen som var seg in i
situationen. men simon sköt ändå han och likt förbaskat hade jag benet ivägen.

blev yoghurt till lunch och sen till vasa på nån internationell dag. jag ida emma och
enna valde kurdiska. vi var väl väldigt oseriösa och tänkte "HAHA kurdiska.."
(och valet var endast för att latin/grekiska redan hade stängt dörren och börjat)
men ja, tror ni inte att gd kommer då och ska skriva en artikel om det? sitter vi fyra
där som de enda eleverna och fyra stora fån. HAHA. the joke's on us.
blev en frågesport sen och en film på italienska och så innan vi fick åka hem. men ja,
nu ska jag kila iväg och byta om och tagga träning.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0