hemmaspa!

märker att jag böjar hoppa över dagar nu för tiden, börjar nog tappa orken för
det här, blir nog inte inlägg varje dag framöver, får se.

gårdagen bestod iaf av skola och thaiboxning, fika hos mormor (som för övrigt
fyllde 62, grattis!), hem och vara med adam och johan. adam spenderade också
natten tätt intill mig. riktigt längre sen sist, därför kändes det lite extra mysigt.

vaknade många ggr under morgonen, tror adam hade svårt att sova? väcka mig
skulle han minsann göra 20 ggr om. gick ner och åt runt 12 tror jag, klädde på
oss och körde hem adam som behövde ladda upp inför match. drog till maxi
med mamma och köpte en liten present åt syster. fick även mor min att köpa
fotkräm till mig och mina fotbollsfötter. åkte vidare till stan för mamma skulle gå
på flanör och titta efter nåt för presentkorten hon fick i födelsedagspresent.
slutade med att hon endast köpte en t-shirt till sig och stövlarna från crispin till
mig! =) snäll, tack!
mötte maja och gick sedan med henne en kortis innan vi drog hem till mig, käkade
och drog iväg till nynäs för att kolla på innebandy. ggik vann mot åmot(?) med 9-3
tror jag, om det var nån som undrade. nu är jag hemkommen igen och sitter med
fötterna i ett varmt fotbad. blir till att fila dom, packa in håret och epila mig på de
ställen det behövs. haha,. sedan ska jag slå på en riktigt bra film och krypa ner under
täcket. tänker avsluta kvällen med lite yogalates. :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0