fredag!

kom på det där med en utlovad bild på hårklippningen.
så ja, här är mitt "nya jag".


vanlig fredag, sista enligt förra schemat och nya börjar på måndag. SUCK!
förra var bättre, men mitt är bättre än dom med bild som estetiskt val. HAH.
jaa, och som gårdagen så var jenny och elin, kanske lite jag?, precis lika
sjuka och perversa som igår, men vadfan. det går ju inte att vara seriös när
man är hur trött som helst och säger så konstiga saker? :')
skippade idrotten pga halsen, men har planerat att träna nu ikväll ändå,
thai-boxning ;) sen blir det bråttombråttom att duscha och hinna med bussen
hem till jenny där jag, jenny såklart, elin och catrin skall kolla på let's dance.
måste ju se blondinbella! hahah. nu lär jag göra mig lite käk innan jag springer
till bussen och letar mig till hälsostudion där träningen äger rum.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0