fredag.

hade musik för första gången idag, och jag måste säga att jag, anders och kwame
var ganska hyffsat bra på lyssningsövningen. hade nåt rätt på nästan alla. :) jag
bidrog dock inte till mer än sekreterare typ. och nåt om lars winnerbäck, ebba grön
och celine dion typ. haha. aja, matte sen och kenneth är väl en sömntablett! alla sitter
ju fan och gäspar och kämpar med att hålla ögonen öppna. vet att jag klagade på
maria men kenneth är ju värre, han gör allt så komplicerat. -.-
lunch och sen skridskor. var ju lätt sämst i min grupp, KUL. gjorde iaf nåra mål på
hockeybockeyn :D hemfärd sen och i ett försök att nå moas mamma fick jag tag på
bror hennes. fick höra lite och sånt, och mor hennes skulle ringa upp mig lite senare.
tänkte höra om ett besök är akuellt, men det är ju helt upp till dom. skulle dock
väldigt gärna vilja åka upp, visa att jag bryr mig och hålla hennes hand några timmar.
har precis varit på thaiboxning nu och är helt slut. sitter och väntar på att mamma
ska komma hem och laga mat. imorgon är det tidningscupen, med första matchstart
07.05. samling 06.15, jippi!
puss,

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till på cupen tjejen :D

2009-01-16 @ 19:53:30
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0