febersjuk,

skolan idag var en riktigt plåga. gick hela förmiddagen med jordens undergång till
mensvärk och när den senare gick över, blev jag alldeles dåsig och kallsvettig. tog
mig iaf igenom dagen, men jaa vi slutade ju halv 2 också och hade en håltimme på
typ 2,5 timme. då gick vi, jag jenny och catrin, hem till jenny och gjorde iordning
chickenbits och ris. mumma! gick tillbaka sen och satte oss i cafeterian och spelade
lite kort. haha, jag förlorade ju iaf inte. :)
blev stan en kortis med jenny sen, men jag blev så jäkla fryssen och kallsvettig så
jag var tvungen att åka hem. la mig på soffan och ringde jocke, somnade och sov hur
länge som helst kändes det som. kravlade mig upp och i till britta och sen hem och
ner i sängen. åt lite pannkaka och sen så åkte jag hit till adam. hade redan bestämt
att vi skulle sova tillsammans inatt så det fick bli så ändå. han var inte heller nå pigg,
så det gör väl ändå inget om vi smittar varandra. bara hoppas att det känns bättre
imorgon. just nu känns det inte direkt så, men jag håller en tumme,.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0