blicka inte bakåt.

blev en lite skamlig kväll för mig igår då jag lyckades nocka adam
så att han började blöda, mycket. skämdes så jag trodde att jag
skulle dö. sov inget vidare heller, han tog allt täcke precis som
vanligt. skillnaden nu var att jag inte ha någon värme alls i rummet.
frös ihjäl. sen hux flux så drog han ju, hoppade upp ur sängen och
skulle iväg på match. och så var han borta..
har legat i sängen hela dagen och kikat på SATC. det är ju förjäkla
bra. har väl nyss precis fått på mig kläder nu och kollat lite på
brynäsmatchen. sitter nere i soffan och 'kollar' på eftersnacket.
har beslutat mig för att inte blicka bakåt, börja leva i nuet och göra
det bästa av varje dag utefter fysiskt tillstånd. menar, ligga och glo
på tv hela dagen är väl inte det bästa men när man har riktigt ont
i huvudet så finns inget bättre alternativ. ikväll blir det nog en
promenad för att få lite luft. har funderingar på att ringa emma, men
får se. hörs.,
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0