andra januari 09

känns konstigt att skriva 2009, har inte hunnit vänja mig ännu. menmen,
tänkte gå upp tidigt idag och ta mig en joggingrunda, men när klockan
ringde vid 10 hade jag inte alls sovit klart. jag skulle snooza men stängde
av och sov vidare till 12.30. haha. så det blev inget springa, hann bara äta
frukost och få på mig kläder innan det bar av till ikea med malin och pappa.
köpte inget men jag gillar faktiskt att gå omkring där. haha, låter hur
nördig som helst..
blev lite max mat och sen hem för att finna avin för klänningen i brevlådan.
så iväg bar det till ica för att hämta, och jag är nog nöjd med nellys leverans
denhär gången, den var lite förstor men det är inte lönt att krångla nåmer nu
när det ändå inte var jag som betalade för själva klänningen, det var ju dom.
sen stog ifk-kiosken på schemat, och folk var det allt. och yrrol gick på tvn,
skrattade ju lite jaa. man tröttnar aldrig på den. fick sluta tidigt eftersom brynäs
u15 hade bytt till sig en match på läkerolen. kom iväg redan innan 8. åkte och
hämtade adam och sedan till ellen för att läman kiosknyckeln. nu sitter jag och
älsklingen i min säng och kikar på sagan om konungens återkomst. tänkte
logga in på h&m och kika lite på leveransstatusen där. sedan stänger jag av
denhär apparaten.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0