absolut ingenting.

har verkligen inte gjort det bästa av dagens dag. det enda vettiga som skedde
i detta rum var ett timmeslångt telefonsamtal med emma, som tyvärr fortfarande
var sjuk och inte kunde ses. vi pratade alltså ut på lurn. gud så jag har saknat
flickebarnet! ska ses på tisdag ist. städade lite också, al quida hade varit här och
slagit till. nu ser det lite bättre ut iaf.
annars har det varit en jävlig dag. jävlig kväll iaf, för dagen var det väl kanske inget
större fel på egentligen. blev bestämt att vi ska åka bort i februari. pappas jobb
har en stuga nånstans i fjällen eller nåt. hur som helst, det är mycket snö och
massa backar iaf. stor stuga och en relaxavdelning. jag tycker att det lät underbart.
malin ville dock inte följa med, så om jag får min vilja igenom, vilket jag är ganska
säker på att jag får, så får jag ta emd mig någon. ännu bättre. får jobba vidare på
det. nu har jag annat att göra innan sängen äntligen väntar. godnatt.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0