vårkänslor

började dagen med att vara hemma med brorsan en stund medan mamma
skjutsade iväg mormor till ica maxi. fast han skötte väl mest sig själv medan
jag duschade och sprang runt och letade kläder och fixade mig.
och som solen lyste utanför fönstret! blev kanske hur glad som helst när jag
rotade fram skinnjackan ur garderoben. när mamma kom hem tog jag bussen
ner på stan för att köpa jackan och lämna lite pengar till adam som jag var
skyldig. och för första gången på riktigt länge kände jag mig faktiskt ganska
självsäker när jag klickade runt på stan i mina höga klackar.

när jag kom hem kikade jag igenom posten bara för att inse att årets kundklubbs-
rabatt från mq hade kommit. det var kanske hur kul som helst. så ja, nu har jag
en kupong som gäller hela året så det är ju inte direkt nån panik på att köpa nåt
än. ska nog vänta till sommaren tror jag.

idag har jag thaiboxning på schemat om ca en timme, innan det ska jag sätta
mig i solen på framsidan och plugga lite samhäll. det lär jag nog göra varje dag
fram till tisdag... usch, jag vill vara klar med skolan, ta studenten, ut och resa,
jobba och ja allt sånt. jag får nog vänta ett par år, men drömma kan man ju alltid
göra. nu ska jag fixa nåt gott att tugga på så att ideologierna blir lite roligare.
puss,



försökte knäppa en bild på dagens klädsel, endast för att visa hur vårig jag
kände mig, wille var mer sugen på att vara med och förstöra kortet. så det
blev inget vidare bra. lev med det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0