träningsdags.

skickade ut mamma till köpis för att hämta mina converse medan jag stannade
hemma med min febersjuka lillebror. han fick inte följa med. han och jag slog
på lady och lufsen och kikade på den medan mamma var borta.
kikade även lite på skid-vm när de svenska landslagsmännen gjorde sitt i sprint-
stafettkvalen.

nu sitter jag och väntar på att matilda ska ringa och säga att hon har jobbat klart
och att vi ska gå och gymma. ska köra hårt idag, så hårt! måste försöka köra lite
rygg också, även om det gör ont, nu handlar det om att bygga upp musklerna
igen. så ja, det blir ifk-programmet (ben, bröst, armar, axlar), ryggrehab, mage
och insida lår idag. och som sagt, gud vad jag ska ta i!
när jag är klar blir det stan med adam.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0