tråkigt!

det där med nyårslöftet jag gav, att göra det bästa av varje dag har kanske
inte riktigt gått som önskat. men det är svårt med ett jäkla humör och envisa
tankar. så ja, idag gick det helt enkelt inte.

jag var supersugen på en myskväll här hemma i mitt nystädade rum, med
levande ljus, myspyskläder, valfri film och något väldigt gott att förtära. den
andra parten höll dock inte med, orkade inte komma. skyllde på att jag skulle
sagt något tidigare, vilket jag också faktiskt hade gjort men då fick som svar:
"jag ska äta pizza idag! :D:D". och jag menar, jaha? får återigen känslorna av
att en anstränger sig och offrar sig mer än den andra. jag menar, visst söta
gester är du bra på, men när det kommer till att offra tid och ta en bussresa
är du riktigt dålig. jag har inte heller gränslöst med tid och ork, men nog klarar
jag det där galant ändå. det handlar om vilja. jag står fast vid det.

så ikväll har jag ägnat mig åt att sura x1000. blev även en del tv-tittande på b.la.
one tree hill och gossip girl. kan inte låta bli att älska dessa program, nerd som
man är. nu ska jag nog gå ner och koka te innan jag slår på en film, myser upp
med passionfrukt och sedan avslutar kvällen med ett poweryoga-pass! mhm,
lät fint det där, så nu måste jag ju genomföra det.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0