tisdag

det är verkligen sällan jag är såhär trött på morgnarna, men just idag har jag
ingen som helst lust att lämna sängvärmen, över huvudtaget. skulle nog kunna
ligga här hela dagen egentligen, men det går ju inte.

hemma här är ungefär 40% av oss sjuka, vilekt motsvarar mamma och wille,
och just nu har jag verkligen ingen lust att bli sjuk. får försöka hålla mig borta
från undervåningen.
idag har jag adam och träning inskrivet på schemat, vad som, mer bestämt än
så, händer har jag ingen aning om än.  vi kanske åker ner på stan och provar
jackan jag sett eller så, vi kanske åker hem till adam. det sistnämnda är nog
ganska klart redan, orkar inte vara här hela dagen.  time will tell.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0