spikmatta.

blev en tvåtimmars promenad med emma på eftermiddagen. hade mycket
att prata om, så det var välbehövligt. trivs så fruktansvärt bra i konversationer
tsm med emma. på vägen hem igen gick vi upp till hennes mormor, och
det lär ju ändå vara den sötaste mormodern i hela världshistorian! haha. :)

kom hem och gick upp och la mig på spikmattan. var lite skeptisk, men när
man hade legat en stund och slappnade av så glömde man att man låg på
taggarna. känner mig liksom befriad nu på nå sätt. haha :) tycker att ni ska
prova! det ska tydligen vara bra för både låg energinivå, hög stress, sömn-
problem, matsmältning och depressioner. det där med energinivån, stressen
och sömnen träffade ju ganska bra på mig. 15-30min ska man ligga, helst
varje dag. jag tänker nog prova, så får vi se om det ger nå resultat. :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0