sötaste gubben av farfarskaraktär.

idag när jag skulle springa ut till bussen på väg hem från adam så kom det ett
riktigt gammalt par och gick. gubben såg grovt bekymrad ut när han tittade på
mig. "dra upp i halsen! du kommer att bli sjuk lilla tös, både influensa och röda
hund." haha, och han var så söt så jag sa att jag skulle knäppa igen dragkedjan
så att jag slapp det, då tackade gubben. han tackade mig för att han försökte
vara snäll och inte ville att jag skulle bli sjuk. är det inte sött?

hade två lektioner idag, eftersom jag inte kan träna. italienska och träningslära.
fick kolla på en film och plugga till provet på italienska och sen på träningsläran
fick jag redovisa min Carl Lewis-fördjupning. haha, kände att jag gjorde en stark
insats. blev buss hem till adam sen där vi fikade lite och kollade på top model.
satt nere i köket en stund innan jag skulle gå och pratade med hans mamma också.
har känt mig grymt social idag, överallt har jag träffat folk, folk man pratar med
alltså, ett hej räknas inte.

och trots alla personliga bakslag så har jag nu insett att jag faktiskt är riktigt
omgiven av människor som faktiskt bryr sig om mig. och det glädjer mig nåt
enormt. så nu tänker jag släppa såna som er och sluta ödsla tid på det.
ni är inte värda det.

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0