slutkörd,

gud så tobbe kör med oss! det är helt sjukt vilken träningsvärk man
får dras med dagen efter ett thaipass. elakt tycker jag, fast på andra
sätt är det hur bra som helst.
och eftersom jag känner han så vill jag verkligen inte vika ner mig,
man lär ju liksom visa vad man går för i träning också, tävlings-
människa som man är. men morgondagen kommer att bli tung.
känner redan nu, jag är helt slut.

eftersom jag har varit i idre och på dop de senaste matcherna och
dessutom skadad och träningsledig 10dagar så trodde jag inte att
det skulle bli nån match för mig inte. men jodå, imorgon 11.30 på
strömvallen blåser domaren igång ifk - huge med mig som högerback.
jag börjar nästan trivas där, fast när man möter huge är det nog inte
vidare kul. blir nervös bara jag tänker på det. haha.

nu är det iaf äntligen dags för mat och senare blir det nog nån film
eller nåt, blir tidigt i säng iaf om jag ska vara på topp imorgon.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0