slapptorsdag.

som sagt, det blev inte nå mer roligt än en promenad emd daniel. var tvungen
att kila upp till britta en sväng också men annars höll jag mig innanför dörrarna.
blev en sjukanmälan till jocke på förmiddagen, jag hade så sjukt ont i halsen.
så ja, jag mår lite bättre nu faktiskt. tröttheten, huvudvärken och muskelvärken
har givit med sig, men halsonten sitter i.

men ja, jag myste ner mig i sängen med datorn och nördare på mtv.se och
kollade på the hills, season 4. tycker det är ganska roligt att kolla på. mest
säkert för att man kan drömma sig bort till ett lika glamoröst liv som lauren
conrad har. men ja, inget fel på mitt liv heller, inte ett dugg så jag tycker inte att
jag har rätt att klaga. haha.

dagens minus är helt klart att jag inte har börjat plugga än, och det är ett stort
prov som kommer och jag fattar ju som sagt ingenting av alla ideologier så nu
är det nog dags ändå att lägga mig med so-boken. hur tråkigt det än är.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0