sunday; gym and ikea.

vaknade upp imorse och tänkte gymma direkt på morgonen men så
blev det ju inte. för det första så är matilda en riktig sjusovare och
vaknade inte förrän klockan tolv, och för det andra så gjrode inte det
nånting efterosm gymmet inte öppnade förrän 1. så ja, det blev en
tripp till ikea för att köpa konsoller till hyllan som skulle upp i garderoben.
riktigt nöjd emd resultatet faktiskt. tog bussen till hälsostudion sen och
gymmade i cirkus 1,5timme. pumpade på som fasen, tog i allt jag orkade.
duschade och tog bussen hem. har inte gjort nånting alls idag egentligen.
så jag har inget mer att dela med mig av, tyvärr. så rolig var jag idag.
adam är här nu så jag ska väl vara lite social.
men ja, förhoppningsvis har jag haft roligare imorgon.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0