pappas flicka?

klev upp runt halv10 imorse och gjorde mig klar och packade och så till matchen.
var så sjukt nervös innan avspark så det var helt sinnes. vet inte varför jag blir så
nervös? kanske för att jag varken tror på mig själv eller tycker att jag förtjänar en plats
i laget ungefär, men det är en annan historia.
började tungt iaf, gick bort mig gång på gång och jag är inte ett dugg nöjd med min
insats. gjorde verkligen ingen bra match, hamnade i underläge i mitten av andra
iaf och fick jobba utifrån det sen. och det var tungt. blev tillslut en förlust med 4-0.

kom hem för några timmar sen, och sen dess har jag väl gjort mest ingenting.
lagade mat direkt när jag kom hem, gick ut och skottade lite med wille, vilade
en stund, dukade och åt igen. och ja, nu sitter jag kvar här vid köksbordet
eftersom pappa placerade min dator där efter han hade uppdaterat den. lyssnar
lite på kent just nu faktiskt, riktigt länge sen.

och igår kom pappa på att det var så länge sen vi gjorde nåt han och jag, så han
frågade mig om jag ville följa med på hockey eftersom han ändå hade en biljett
över istället för att fråga nån av hans kompisar. ska bli trevligt tycker jag. när han
ändå var igång så bestämde vi att han skulle bjuda mig på lunch på måndag,
eftersom jag har långlunch då mario och de som åkte till italien inte har hunnit
komma hem då, ingen lektion alltså. ska bli mysigt tycker jag. ska försöka bli lite
piggare nu och så lär jag väl byta om och snygga till mig lite, utstyrseln jag har på
mig nu duger verkligen inte att visa sig ute i. haha.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0