nyvaken

ligger här i min säng och har ganska precis vaknat.  en utav anledningarna till varför jag inte har gått upp än är att jag har så fruktansvärt ont i magen så att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. var länge sen jag fick såna här kramper. just nu är det väl ganska lugnt men ja, tidigare var det illa.

men ja, som sagt, jag gick på stan igår och la undan min blivande vårjacka. vi gick även runt och letade efter en åt adam som hittade en på carlings. den var supersnygg, lite dyr kanske? jag vet inte, snygg var den iaf. gick runt i diverse skobutiker och kikade också, och självklart, nu när jag köpte converse ist, så har man fått in mina absoluta favoritsneakers igen! gah! jag blir tokig, får nästan lite ångest över conversen men jag vill ju verkligen ha båda två. shit, skor är nog det bästa som finns. får försöka göra upp någon slags födelsedagdeal med antingen malin eller adam, för dom är ju ganska dyra, tycker jag.

och sen igår när jag skulle hem till adam på kvällen, så öppnade inte busschafförn dörren åt mig så jag fick springa fram och säga till. ååh vad jag tycker sånt är pinsamt. han skämdes typ lika mycket som jag och bad om ursäkt typ 20 ggr.

idag ska jag nog gå ut och gå med daniel men så mycket mer än så tror jag inte att det blir. mår inte nå bra så det blir nog förmodligen ingen träning. måste känna efter lite först innan jag sjukanmäler mig. jag får väl plugga till provet som alla så envist skulle flytta tills efter lovet. det lär jag ju iaf behöva.'
puss,

Kommentarer
Postat av: madeleineeriksson

ginniemadeleine.blogg.se :) <3

2009-02-26 @ 14:47:52
URL: http://ginniemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0