nu ska jag ta mig i kragen!

bara för att jag skrev att jag inte orkar installera allt innan jag har fortmaterat
om burken och installerat vista så kom pappa hem igår och sa; "matilda jag
tänkte formatera om din dator idag". så nu måste jag ju fixa en skapligt
acceptabel design och ta mig i kragen och helt enkelt börja blogga igen, 
regelbundet. gäller väl bara att installera photoshop först, för det vet jag inte
om han gjorde.

hade prov imorse, italian, som faktiskt gick väldigt bra. hoppas jag iaf. skrev på
allt, men sen om det är rätt eller inte återstår att se. jag slutade efter lunch sen
för jag skulle till kiropraktorn på behandling för ryggen som helt plötsligt från
ingenstans har börjat spöka igen. men nuså ska det bli bra. håller på och drar
ner bäckenbenet igen så att det ska bli rakt, vilket det inte varit sen olyckan för
ganska precis ett år sen. har en behandling kvar, sen borde det vara bra. och
är det inte det å får vi fortsätta tills det blir det. måste träna upp bålen också.

idag står mental tränings-föreläsning på schemat för min och ifk's del. ska inte
träna sen eftersom jag själv känner att jag inte kan. men förhoppningsvis kan
jag vara med imorgon.
nu ska jag nog sova en stund så jag orkar lyssna på föreläsningen sen.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0