lördagkväll

gud vad är jag så sjukt trött i benen, gör riktigt ont i dom vad jag än gör.
nog med klagomål.
jag och pappa cyklade till läkerol, och det blev faktiskt ganska jättekallt
åt öronen och låren. men vi bet ihop. var en ganska risig match egentligen,
hände inte sådär jättemycket och den slutade 3-1 till färjestad. ganska
halvsurt sådär, men man träffar ju så sjukt mycket folk på sånahär matcher
så jag hade väldigt trevligt ändå.
lite tråkigt dock att alla vårkänslor jag upplevde igår försvann alldeles
superfort, för gud vad kallt det var ikväll..

nu sitter jag och kikar lite på vad som är kvar på melodifestivalen. agnes
gick direkt till final, och jag tyckte att den låten var ganska klatschig faktiskt,
inte riktigt min smak men helt okej ändå. snart kommer adam hit och ska
spendera natten tillsammans med mig i min säng. MYS.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0