i taket lyser stjärnorna.

blev som sagt bio igår. sämsta uppladdningen ever men det var ju skitsamma.
träffade daniel agge och anton på bussen, så man hade ju sällskap att prata
med och så. senare på färden tillkom också en till agge och oskar och östen.
haha. allihopa skulle på bio. så det var ju trevligt. kollade på filmen och typ alla
satt och grät mot slutet. jag som brukar böla till filmer kunde inte fälla en tår,
trots att det var så sorgligt. gick hem till adam ström sen. där var det väl mer
eller mindre fest, men jag hade ju som sagt inte humöret med mig, var så less
redan innan. vi stannade väl i lite drygt en timme och sen så gick jag till bussen
och jenny och catrin drog med sig miche och linus hem till jenny. kom hem till
ett tråkigt hus och ångrade att jag hade åkt hem. men träffade iaf agge agge
daniel anton oskar och östen på vägen hem, så jag fick iaf en trevlig hemfärd.
dom hade sett valkyria och vad jag förstod så hade den varit riktigt bra, eller?
vill se den också, men jag har inte riktigt pengarna till det. så vi får väl se. det
går ju att ladda hem så småningom. men jag hade en bra kväll, så länge jag
höll mig omringad och sysselsatt.

idag tror jag nog att det blir en del studering, dammsugning och renbäddning.
sen har jag också en promenad inplanerad med emma. länge sen man träffade
henne. så ja, det ska bli trevligt. nu ska jag satsa på att läsa ut min bok och sen
ta i tu med mina miljarder glosor till italienskaprovet. gäller att börja i tid, :p
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0