i brist på photoshop

nu är det såhär, att när jag satt och installerade alla program härom dan
så glömde jag självklart photoshop och office, och eftersom pappa inte är
hemma nu och jag inte vet vart skivan är och inte vill rota så får jag klara
min på min gamla header så länge, och byta tillbaka alla färger. tycker nog

egentligen att den är mycket snyggare än den senare men har inte orkat

engagerat mig i det där. tycker att allt är så krångligt så det tar lång tid för

mig att göra om designen. men, tillsvidare får ni i dagarna framöver klara

er med den nuvarande. och den nya sen kommer nog att gå i samma

färger.

men nu så måste jag börja göra mig klar för dopet. wilmer ska alltså officiellt
bli wilmer. undrar om han får idas, manges elelr bådas efternamn då dom
inte är gifta? aja, det återstår att se. skriver mer sen.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0