happy day.

slappisdagen idag. det är så jäkla skönt och avslappnat att börja dagen med estetiskt.
musik i tre långa timmar! :):) satt och lyssnade på hallelujah mest hela första
halvtimmen ;) men den är ju bra så, inge fel. blev lite "bubbly" med mitt 'band', och det
går ju faktiskt riktigt bra. min basinsats är dock inte så svår och min sånginsats idag
var inte den bästa. halsont, skyller på det. klinkade mig igenom hela min favorit på
gitarr också. kan hela a lonely september nu. den är hur bra sm helst! blev även kakor
och lite the innan vi slutade. men vad jag gillar musik! ska nog köpa en stämdosa och
stämma guran min :) chickenbits sen innan kenneths timmeslånga genomgång om
index på matten. snark på det, men sen så blev det skridskor. och idag var väl inte min
starkaste... adam ström passade omkull mig. han la en passning på att jag satte mig
rakt på stjärten. skapligt. och aj i svanskotan. men ja, upp på fötter och spela hockey.
kul är det. och jag gjorde fett snygga målet med adam som assist :D haha, blev en
femma på det :) när jag sen skulle ta mig till bussen hem kommer mamma och
brummar förbi i bilen, så efter en liten rush på 20meter efter att hon fattade att det var
jag så fick jag skjuts hem. blev en snabbvisit i la casa och sen bar det av till
thaiboxningen. och som jag tog i. svetten bokstavligen rann, hur äckligt som helst, men
hur sant var det inte så? kvavt som fasen där nere i källarn. och sen då, vem tror ni står
med i startelvan imorgon då? :D haha, premiären i damlaget, synd att det bara är
träningsmatch. men är stolt över migsjälv faktiskt, tycker att jag förtjänar det om man får
vara egoistisk ibland? blir väl förmodligen lite skriva imorn, så ja. hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0