gym och wayne's,

började dagen med ett beök på gymmet. tog i av alla mina krafter
och gjorde även konditionstestet på 2000m rodd på tid. så nu kan
jag lämna resultatet till jocke och hoppas att det duger. haha.
fanny försov sig också så jag fick köra 75% av programmet själv.
sen blev det tacos och sen datakunskap. fick resultatet på provet,
mvg. WOHO, så skönt. var inte många som fick det lät det som-.
efter det fick jag springa runt och leta efter arne som skulle låsa upp
igen för att maja hade glömt sina vantar. skapligt kul. varför hon nu
inte kunna hämta dom själv. fick gå runt i hpbyggnaden och leta
under bänkar som det satt folk på, jippi.
hade samhäll sen och då kom moa och hälsade på, fick tillbaka
samhällsgrejen från nationalekonomi-kapitlet och JAG FICK MVG!
grymt nöjd, tyckte nämligen inte att det gick bra.
sen drog jag och moa till nya wayne's, MYYYYYYS, blev en semla
och lite grönt te. hade en trevligt pratstund och sen gick vi även lite
på stan och kikade. trevligt hade jag iaf, skönt att se dig på benen! :)
tog bussen hem ganska nyss och nu sitter jag här i sängen och
kollar på gamla avsnitt av the hills. :p
ikväll blir det träning och studering tror jag.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0