fy svt!

gårdagskvällen spenderades hemma hos adam. vi kikade på melodifestivalen
och åt chipsskruvar. och jag måste verkligen klaga på årets upplägg av
programmet. först sjunger alla bidrag och man får rösta på vilket man tycker var
bäst. sedan tar man de 5 med flest röster också startar en ny omröstning som
ska utse vilka 4 som ska duellera mot varann. man får då rösta mellan två bidrag
innan man drar vilken av dom två som ska till final och vilken som ska till andra
chansen. sedan startar en ny omröstning om duell nummer två? och detta händer
fyra gånger, fyra lördagar tills det är dags för  andra chansen som består av minst
lika många omröstningar. allt är så fruktansvärt komplicerat och allt det här för att
tv-programmet ska tjäna in pengar? nej usch, ge mig versionen som var när jag
var ca 10år; ett programtillfälle, inga delfinaler och inte nån andra chans! en kväll
om året, då bigragen fortfarande var bra.
artisterna igår gjorde det alla väldigt bra tycker jag, men låtarna som de sjöng var
verkligen ingenting att hänga i julgranen.

sov kvar hos adam, och vaknade runt 10 idag. duschade innan vi gjorde i ordning
frukost och delade på tidningen, precis som vanligt. han hade hade i valbo sen
så jag följde med dit och släppte av adam vid sportcentrum och följde sen med
hans föräldrar vidare till köpis. där delade vi på oss, dom skulle börja på apoteket
och jag skulle ju till scorett! och där hade dom mina vita converse! i storlek 37
dock men det är skitsamma, det är bara nåra cm i skillnad. gick in på gina sen
och provade en kjol som förhoppningsvis blir min när studiebidraget kommer. tog
bussen hem och sov en stund, var så otroligt trött så det var sjukt. men nu är jag
pigg, alltför pigg för att sitta still här, :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0