fettisdag!

kom ganska nyss hem från träningen. hatar den sena tiden, (20.45-22.15)
men jag får väl leva med det. ryggen börjar göra ont igen men inte på
samma nivå som förut. så det är väl ändå positivt antar jag. gick väl i övrigt
inte så jättebra, men ja får väl komma igen på torsdag. imorgon blir det gym.

men nu så sitter jag här i min säng, har alldeles precis duschat och har för
en gångs skull stretchat alla muskler jag har kunnat komma på att man ska
stretcha. haha. och nu, nu är det äntligen dags för mig att äta semlan som
mamma köpte till mig efter att hon skjutsat mig. hihi.

imorgon har jag som sagt gym inplanerat, annars blir det köpis, promenad
och lite rehabövningar för ryggen. kanske ev blir en tur på stan om inte adam
har ångrat sig? annars ska jag nog hitta ett sätt att lura med han.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

semlor! :D

2009-02-27 @ 22:28:16
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0