dumma scorett!

har försökt sen förra året att få tag på ett par HELVITA converse. så fort dom
har kommit in har dom varit slut lika fort. och nu, tror ni inte att dom finns på
scorett bara för att man lider lite smärre ekonomiproblem? haha, så typiskt.
nu blir det till att tjata på mor och far, dom brukar bara ganska lätta när det
gäller skor och ytterkläder, så ni kan ju hålla en tumme för min skull? dom
är inte skitlätta att hitta i 36. ;/

men iaf, hade så kul på musiken idag, jag och oliver gjorde en låt till läraren.
haha, riktigt smörig, men det var ju på skoj och det fattade ju lena också.
sen fick jag och han redovisa våran grupplåt också eftersom halva gruppen,
emma och linn, var borta. men det gick bra endå. :)

idag kom solo med posten också, så nu ska jag gå ner, skära upp lite mango
(kanske världens godaste frukt!) och krypa upp i fåtöljen innan adam kommer
hit. blir nog mer skrivande sen, har ju lovat... ;)
puss,

Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

Sv: Yes, Åland är det.. :D ;) haha

2009-02-20 @ 17:05:03
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0