djupfryst

sov dåligt även inatt. mådde så sjukt illa att jag var tvungen att gå ner
och lägga mig på badrumsgolvet och sova en stund runt sisådfär kl2-
halv3. kräktes inte iaf så jag reste på mig och skulle gå upp igen. fick
blodsockerfall eller vad det heter och allt blev typ svart och jag
kallsvettades som en gris. så ja, jag låg en stund på det iskalla
hallgolvet också i ett desperat försök att må bättre. krälade mg tillslut
upp iaf och somnade så småningom med hinken bredvid kanten.

har haft träning nu på morgonen utomhus. jippi! kanske var hur kallt
som helst, men när man kom igång så glömde man ju det. fast ja, jag
hade ju typ 10kg kläder på mig. haha, på vägen till idrotten och duschen
så halkade jag ju, mitt på skolgården. var så nära på att dra med mig
sofie men den jäkeln stod upp ändå. gud så jag skrattade, lite tungt
bara att jag skrubbade upp knät mot den delen av marken som faktiskt
var grusad. men ja, sen var det chickenbits och världens rush i matan.
hade tur som fick sittplats. men ja. idag ska jag till doktorn efter skulan
och sen ska jag fara hem till moa och se hur hon mår innan träningen.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0