criminal minds och klädproblem

sitter här nu och kikar på criminal minds, vilket händer ibland nästan varje
torsdag eller så. kanske varannan. tycker att det är helt okej bra iaf.

från en sak till en annan, jag ska på dop på lördag, då plutten till kusin, wilmer,
ska döpas. men, jag har inte en som helst aning om vad som är anständigt att
klä sig i på ett dop?
jag funderar på ett par jeans (förmodligen mina levi's), en vit t-shirt och min
marinblå väst ovanpå? låter skitfult så jag slänger upp bilder från hemsidan
så ni får se okej? :)
 

typ så, fast inte på modellen utan på mig, mina bruna boots till och stora
accessoarer. nu lär ni ju kommentera, ni är GRYMT dåliga på det, trots att
jag vet att jag har en hel del tappra själar som läser dagligen. så kom igen
nu? be honest :)

nu ska jag koka te och krypa ner i sängen, kika klar på cm och läsa lite i
boken, sen blir det kväller. natti,
puss,

Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

Jag tycker klädvalet låter skitsnyggt och tror det kommer passa perfekt till dopet :)

2009-02-19 @ 23:16:36
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0