brokenhearted

jag kommer att komma ihåg allt. varje natt, beröring, omfamning, dusch,
alla känslor, allt vi sagt och gjort. det är verkligen synd att det skulle krävas
ett slut på sagan för att inse hur bra vi egentligen hade det. det är sorgligt.
och jag klandrar bara mig själv. men vi var ju överens om att det var bäst
såhär, att vi inte kan vara tillsammans just nu, att vi inte funkar längre. jag
var så säker på det då. nu känner jag mig liten och ensam. övergiven trots
att det var jag som sa. nu tänker jag försöka vara stark på egen hand. jag
kommer att göra allt för att inte tänka tillbaka, åtminstone inte just nu. jag
har inte tid att vara ledsen och ur balans. jag orkar inte vara ledsen och ur
balans. men visst gör det ont att förlora sitt livs kärlek. det kommer att ta
lång tid att bearbeta. men du kommer alltid att finnas i hjärtat, alltid vara
min bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0