avundsjuk!

tänkte bara slänga in en tanke på min söta storasyster, som jag är
HUUUUUUUUR avundsjuk som helst på just nu. hon befinner sig
just nu på konserthuset och tittar på håkan hellström!
hur bra är inte han då? ;/ bra som hon är så ringer hon till våran alldeles
egna håkanklassiker-favorit, känn ingen sorg för mig göteborg.
glad man blir! hon vet nog att jag gärna ville vara där jag med.
hon är min alldeles egna superduperstorasyster, bästa som finns.

jag själv sitter nere i soffan med mamma min. vi har fixat oss en
riktig myskväll. eftersom malin är på håkan, pappa är i sthlm på ac/dc
och wille är hos sofie, hans f.d assistent, så är vi ensamma hemma
och jag ville faktiskt inte lämna mamma. behöver en slapp och lugn
kväll också så, blir lite let's dance och sedan blir det moooooovie. :)
puss,


Kommentarer
Postat av: Emma Klövenäs

Sv: okej. :D ja, jag var där på klassresan i 6an. Det är verkligen hur mysigt som helst där :)

2009-02-20 @ 22:19:16
URL: http://emmaklovenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0