aj i ryggen! igen..

hade ju tänkt att börja dagen med att träna men ryggen höll ju verkligen inte
med. klarade kanske 20min sen var jag tvungen att kliva av. gjorde väl nåt
skumt på gymmet igår, :(
blev makaroner till lunch och sen så tog jag bussen till vasa och italienskan.
hade läxförhör och kollade på film, ganska slappt men blev hur trött som
helst. tillbaka och ha träningslära, fick tillbaka provet i kostlära, och det blev ett
mvg även där, tänkte att det vore synd att bryta trenden, ;) fick byta fördjupnings-
karaktär till carl lewis. fanns ju aningen mer info om honom än pia sundhage.
fick gå efter ca 10min, så det blev buss hem och googla sprinterkarln och
samla så mycket info som möjligt att läsa igenom där upp i helgen, finns ju
varken internet eller bibliotek där vi ska bo. men men, ska bli skönt att komma
bort. försökte träna igen på kvällen men det gick inge bra då heller, så nu är
jag tillbaka i mina ryggproblem. ska ringa kiropraktorn imorgon och höra fall
han har en tid nångång nästa vecka.
imorgon efter lunch bär det iaf av till idre! gah vad jag längtar. en halv skoldag
till och sen är det långhelg i en stuga långt bort från all stress!
family-malin+adam+annette och krister. härligt. slänger väl in ett inlägg innan
vi drar imorn men väl där finns det som sagt ingen uppkoppling. höörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0