you've gotta have faith

bra dag, mindre bra mage. ont som fan och ja. hur som helst så är jag jävligt glad idag, vet
inte riktigt vad det är för fel på mig men lycklig är jag iallafall. ska försöka fortsätta i den
stilen tror jag.
har chillat hela dagen, repat och så, sjungit och grejat. tyvärr utan större framgång men det
hade jag ju faktiskt ändå inte trott. och det känns förvånasvärt bra ändå, att inte gå vidare.
nu ska jag fokusera på julsjunget och göra det fantastiskt jävla bra istället.
och som utlovat, här är min faith-vägg. att vakna upp till motivation varje dag.

jag trivs iallafall grymt bra med det. bilden har min syster tagit häromkvällen när man
skulle tända tre ljus för cancer.
nu ska jag plugga lite sen börja tagga inför en löprunda i boulongern med pernilla.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0