you don't know what you've got 'til you're missing it a lot.

jag har inte skrivit nåt alls idag märkte jag nu. jag har helt enkelt inte varit på humör. jobbigt i
skolan med ryggen och allt, men det fick funka. hade inte världens mest seriösa dag. massage
på träningsläran (petra var skitbra på sånt!!!!), eget arbete på svenskan och sen typ inget mer..
gick ut och gick en sväng med hunden när jag kom hem, lillfisen blev ju rädd för allt idag?
tränade inte för ryggen och för att magen börjat jävlas igen. fick inte i mig frukost och kände
inte att jag orkade träna då helt enkelt.
imorgon blir det spid dock så får väl köra hårt då ist. nu ska jag krypa ner och kika film.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0