you are the one who truly understans,

dagens;
+ jobb
- fucking freezing ute! :o
+ kunde sova på örat inatt, för JA JAG HAR ÄNTLIGEN TATUERAT MIG!
- kioskjobb direkt efter jobbet
- huvudvärk
- sömnsvårigheter
+ lillebror

ja igår var en rolig dag. var i ockelbo, för nej jag menade inte oklahoma i usa catrin ;) hehe.
hur som helst, jag och syrran fick våra tattoo's gjorda. galet nervös var jag, men det gjorde
inte ett dugg ont. när jag sa till att "nu börjar det kännas lite grann" ja då fick jag till svar att
"men nu är jag ju på H". skrev alltså faith, bakom örat, lodrätt. asbra blev det. och hon var ju
klar innan jag hann blinka typ.
handleden var inte lika behagligt enligt syrran, och hon hade nog fortfarande ont idag tyckte
jag att mamma sa.
nåja, nu ska jag kika på when a man loves a woman och sen ska jag sova. jobb väntar
imorgon, sen käk på tennstopet med pinglorna!

bjussar på två pics från julafton, orkar inte lägga upp fler just nu. :)



Kommentarer
Postat av: catrin

nu tycker inte jag att vi ska peka ut folk på det där viset ......

2009-12-30 @ 00:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0