why can't you be normal?!

det har varit mycket idag alltså...
började med att repa, gick i skolan och grejade, åkte hem till världens lyckligaste tik som jag
självklart blev tvungen att gå ut och kissa med. eller alltså hunden, inte jag. mene, mormor
var här och det skulle fikas och greja. hela huset är fullt med blommor också. jag har nämligen
namnsdag (anna) idag, malin har imorgon så vi fick varsin bukett nu. dessutom firar mina päron
sin tjugonde bröllopsdag idag, vilket ledde till att de båda köpte en till den andra plus att de
fick en av mormor.

slog världsrekordet i stress sen. ner på stan prova & köpa skjorta, in i bilen gasa iväg till hallen
och allt detta på typ 30 min? galet. löpning+fotboll och nu är jag död. helt trött, rätt suicidal
(okej nej inte på allvar), och helt tjurig. varför vet jag inte riktigt. men detta till trots så känner
jag mig ungefär så här

snart två år sen, eller nåt sånt va matilda?

nu tror jag att det är dags att dra ur linserna och skutta i säng. natti!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0