why can't i breath whenever i think about you?

har haft det skönt i järvsö, mysigt och vilket jäkla snökaos det var när vi kom fram igår!?
det gick knappt att köra till stugan, för vi såg ingenting. kollade på tre filmer med emmas
bror och hans kompis, eller emma kollade på två och jag på två och en halv, sen sov vi som
små grisar. idag har vi åkt runt och tittat lite, fikat, fikat och återigen fikat.
tåget hem blev försenat, för dörrarna gick sönder, så vi blev stående i kilafors ganska länge.

har inte gjort så mycket mer sen jag kom hem, kikat hockey med pappa och sånt.
ska nog snart sova, för imorgon väntar en spännande dag, och jag måste hinna köra lite
träning på wii innan vi drar iväg till oklahoma, kanske hinner vi åka lite skoter? hoppas.
dessutom är det träning under eftermiddagen!
har storslagna planer inför den kommande veckan, får se hur mycket bloggande det blir.
hörs, pussis!

(ps. tänkte slänga upp några bilder från julafton men jag kommer inte åt servern just nu så
ni får klara er utan tills typ imorgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0