what am i waiting for?, my heart's still breaking..

berg och dalvanedag...
skitdålig specialidrottsträning, allt gick fan åt fel håll och bidrog inte med ett jota.
slapp dag annars, inga seriösa lektioner eller nåt och slutade en timme tidigare än vanligt.
ganska skönt. åkte in till stan, mötte emma och satte oss på java och käka/fikade med
inställningen att vi faktiskt skulle plugga, men orken svek. tavo kom och det slutade med att
vi satt där i lite drygt tre timmar och snackade skit och skrattade hur mycket som helst.
jag kände mig fett rolig idag alltså!
kom hem och fick ett paket av min superduperkanonmegaunderbara syster innehållande ett
par homemade-örhängen.

princesskronor, just like dom jag såg i valbo för någon helg sen. hade dock inte råd att
köpa dem så malin tog hem material och gjorde dem åt mig, cute huh?
nu är det ugly betty, sen desperate och sen måste jag fan sova. trött_tjej. skyller på de
nya p-pillerna. repa imorgonbitti så det blir en liten sovmorgon iaf!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0