we've been through this one too many times.

dagens
+ 400 rikare
- ingen lars winnerbäck
- fortfarande ont/sämre i ryggen
- så fruktansvärt jäkla kallt ute
+ klar med alla julklappar
- ingen kvällssyssla...
+ pizza till middag
(+ brynäs leder med 2-0)

övervägande minus, och rätt dålig dag. ändå supertack till lina som köpte min biljett och räddade
mig från att gå back med 400 spänn. skitledsen över att inte kunna gå, och förbannade mig själv
ett tag över att jag faktiskt sålde den, men jag känner det återigen. jag har suttit upp i fem min,
och min rygg håller på att smälla av... jag skulle inte orkat stå där i flera timmar i feta trängseln.
får se vad jag hittar på ikväll. nu ska jag kila.
hoppas att alla mina älskade vänner har det bäst ikväll!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0