the great teenage-depression, our domestic civil war.

blev stan en snabbis idag med petra för att ställa om längden på min nya klocka och kika lite
på mellandagsrean. men som vanligt blev det inga inköp, jag och rea funkar liksom inte riktigt
ihop. men jag hittade supersnygga converse som inte fanns i min storlek. meeeen som tur är
finns dem på nelly.com!
All Star Specialty Hi SEK 699, Converse - NELLY.COM
nu är de alldeles snart mina! ska bara klicka på "beställ"-knappen så är de på väg hitåt.

nu ska jag packa, för om två timmar ska jag åka tåg, mot järvsö och till emmas stuga!
hon hämtar mig vid tåget och sen ska vi mysa heeeela kvällen. har inte varit i den stugan
sen jag var typ 5-6 år? ska bli fruktansvärt roligt att se vad som hänt sedan jag var där
senast. så vi hörs imorgon när jag kommer hem igen.
puss,


Kommentarer
Postat av: matilda

men matilda, vi måste beställa hemma alla våra converse snart juuu! :D

2009-12-27 @ 13:56:10
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0